Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse

Bude lépe!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

silný kuřák

Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

Jak zaplatíte dluh ČR? Dokud mi tuhle prostou otázku nikdo nezodpoví, optimistické články nečtu.... Tento dluh nás zbavuje svobody, protože žádný dlužník není svobodný. Vždy mu diktuje věřitel....

A to, že tu není hladomor, to je dost malá útěcha....

0/0
3.1.2012 15:14

krosita

Re: Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

ano, jsem zvědav na reakci mladého pána, poněvadž toto ještě nikdy nikdo nevysvětlil

0/0
3.1.2012 15:39

silný kuřák

Re: Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

Doufám, že to neupadne v zapomnění, tak se musím připomenout.

0/0
3.1.2012 17:20

vikitor81

Re: Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

Dobrý den, jediná možná odpověď je snižováním tempa zadlužování až do momentu, kdy začneme splácet. Jsem zastáncem postupného snižování deficitu s tím, že by měly být maximálně zaštítěny prorůstové rezorty - hlavně doprava a školství. Koaliční smlouva předpokládá nulu v roce 2016, ve světle zpomalování hospodářství to bude těžší (i když ono i v té koal. smlouvě se uvádí "za předpokladu ekonomického růstu"). Kromě již praktikovaných způsobů - zvyšování daní, ať už přímých či nepřímých a snižování výdajů, jsem i pro originálnější řešení: daňovou amnestii (cca 100mld do ekonomiky a patřičná část i do rozpočtu podle míry pokuty), zdanění prostituce (z cca 10mld šedého byznysu získáme 1,5-2mld. do rozpočtu), dluhový swap (viz zde http://petrmach.cz/cze/prispevek.php?ID=473 ) a další opatření. VP

0/0
3.1.2012 18:35

silný kuřák

Re: Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

Nevěřím sice, že v r. 2016 budeme na nule, ale budiž... Řekněme, že do toho roku budete stále více škrtit rozpočet. To musíte, jinak se na nulu nedostanete. Kolik chcete ročně splácet? Tuto částku, spolu s ještě asi 10 mld. zvýšeného podílu úroků proti dnešku přičtěte a uvědomte si, že budete čerpat z rozpočtu, který už dnes krvácí při zvýšení o pár miliard úspor.... Budete-li chtít splácet dluh např. 20 mld. ročně, bude to trvat sto let. Upřímně řečeno, na víc ten rozpočet mít nebude. Domnívám se, že situace je za předpokladu, že dluh by se měl splatit, neřešitelná.... Na zázraky nelze spoléhat a navíc je dosti pravděpodobné, že v dohledné době klesne zájem o auta. V tom okamžiku se naše ekonomika složí jak domeček z karet.

Neříkám, že je to úplně vaše vina, ale v takové situaci musíte mít na paměti jedno: potřebujete lidi, aby za vámi stáli. Bohužel ale není dne, abyste ty lidi od sebe neodpuzovali. Dokud vy sami nebudete příkladem, nemáte šanci.

0/0
3.1.2012 20:00

vikitor81

Re: Prosím Vás, naprosto vážně se ptám:

Dobrý den, ano, rozpočet krvácí při každé miliardě, ale záleží na rezortu. Např. obrana, která je tradičně rozpočtovým "otloukánkem" a kterou střednědobý výhled plánuje snížit z nějakých 43 na 38 mld. už je opravdu na hraně. Řešením je Ministerstvo práce a sociálních věcí. Pouhé 1% úspory na MPSV je více než 10% rozpočtu obrany. Neboli: největší potenciální úspora za tohoto stavu je v zacílení sociálních výdajů jenom na skutečně slabé vrstvy obyvatelstva - důchodce, hendikepované atd. K poslednímu odstavci: ano, souhlas. VP

0/0
4.1.2012 22:08

Pavel_D

Jediné přání

do dalších let:

Aby to lepší příští bylo příště lepší.

0/0
3.1.2012 8:17

strycek-Joe s.r.o.

Lépe bude, až tam nebudete

pane Piggio. Nechápu, proč zde vylézáte na veřejnost, když patříte ke straně novodinosaurů a úplatkářů !R^

0/0
2.1.2012 23:22

Já rád játra

Re: Lépe bude, až tam nebudete

Lepe uz bylo. Ale pan politik nas utesil tim ze v Somalsku jsou na tom jeste hur, tak si nestezujme.

+1/0
3.1.2012 0:22

vikitor81

Re: Lépe bude, až tam nebudete

Dobrý den, úplatek jsem nedal, nevzal, u ničeho podobného neasistoval. Věřte mi, že za tou mediální mlhou obestírající VV jsou úplně normální lidé. VP

0/0
3.1.2012 18:37

old-fashioned Kokodák

ano, o něco lépe než v Kosovu asi ano...

(ale jenom chvilku...)

0/0
2.1.2012 23:06

optimi

Bože můj,

vždyť Vy jste ještě dítě, skoro jak nějaký mamánek. Jak můžete rozumět společenským problémům? Sedíte ve zlaté kleci a krafete jakobymoudra bůhví za koho.

+2/0
2.1.2012 22:39

vikitor81

Re: Bože můj,

S tímto se setkávám často - když je ti pod čtyřicet, buď zticha. Jsem toho názoru, že politická reprezentace by měla odrážet populaci - muží, ženy, mladí, staří, formálně vzdělaní i ti se "školou života". Nebylo by lepší než rozporovat kdo jsem, rozporovat co říkám? VP

0/0
3.1.2012 14:53

šelma6005

Re: Bože můj,

Ze srdce vám přeji aby ste se nezabil v autě a dožil se věku 50+, pak poznáte diskriminaci. Těžko říci zda je to škodolibost. Každopádně se ukazuje že realitu života ještě neznáte. A ohledně vašeho nesmyslného optimizmu, odkazuji vás na příspěvek "silný kuřák"

0/0
3.1.2012 16:12

Inzheim

Prosím

příspěvky některých reagují na úplně jiné věci, vůbec ne na váš příspěvek, plný sympatického optimizmu,,  je to typické pro komunisty a negativní lidi, kteří pociťují palčivou touhu se těm optimistům jak se patří pomstít, aby je ten humor rychle  přešel. A dávají hlasy partajím, které odmítají diskuzi a fandí totalitním utopiím, např. že i bez práce jsou koláče a až vyhrajem volby----- zrušíme všechny platby a zvýšíme sociální dávky.

+4/0
2.1.2012 22:17

šelma6005

Re: Prosím

Bože můj, kde se tyto bláboly vzali? Odstraňme komunisty a negativní lidi a všechny problémy se vyřeší. Svatá prostota!!

Je to rétorika 50. let - strach a hrůza - fuj tajbl... Vymývání mozků je zcela efektivní!!

0/0
3.1.2012 16:06

kaktusak

Bude lépe než v Zambii!

To je skvělá zpráva.R^

+2/0
2.1.2012 22:12

vikitor81

Re: Bude lépe než v Zambii!

Tak to jsme se nepochopili. Zpráva je, že UŽ JE lépe než v 90% světa. Samozřejmě budeme usilovat o víc, ale měli bychom to mít na paměti. VP

0/0
3.1.2012 14:55

Askii

Zamyšlení

S autorem nesouhlasím v jeho politickém přesvědčení. Politika dnešní vlády je dalece vzdálená ideálnímu stavu. Majetková přiznání bohatých a politiků jsou jedinou cestou z korupce v této zemi. Rychlokvašky jako VV, mafiánská ODS a Totálnípr..09 do toho samozřejmě nikdy nepůjdou. Škoda že tupé konzumní stádo vždy slyší na předvolební reklamní slogany a dá těm, co mají nejpromyšlenější reklamní předvolební kampaň svůj buranský hlas. Kdyby lidé volili podle programů, tak nám už dávno vládnou zodpovědné středové subjekty, např. Suverenita, Zemanovci apod.. Takže určitě by mohlo být lépe, ale přesto si myslím, že má tento poslanec přece jen pravdu ohledně pocitu štěstí. Lidé v Česku jsou bohužel strašní idealisté a upínají se k nesmyslným konzumním metám, které si ztotožňují se štěstím. Prchavost konzumeristického štěstí je tak rychlá, že po dosažení jedné mety musí jít za dalšími, které jsou hůře dostupné. Bohužel je to otázkou společenskou, jakmile se nehoníte jako ratlík za majetkem...

0/0
2.1.2012 21:41

Askii

Re: Zamyšlení_POKRAČOVÁNÍ

ale naopak si užíváte život díky maličkostem, kterými mohou být odpočinek po tůře v českých horách, pochování si kůtátka nebo relax v čajovně, tak se k Vám okolí začne chovat agresivně, urážet atd. Bohužel toto ostré nepochopení probíhá i v rodinách od rodičů, kteří se raději upracují, jen aby si vydělali na nové auto, které nepotřebují. Je to bohužel takový český sport, přehnaný konzumerismus a nepochopení těch, kteří dokážou žít méně materialisticky a mnohem více spokojeně, tak jako třeba chudí lidé v rozvojovém světě.

+1/0
2.1.2012 21:48

zrusitODS

pane poslance - mlceti zlato

u vas VVecek to plati dvojnasob....vy jste hitparada komediantu-dobeš, john, peak,

http://aktualne.centrum.cz/domaci/grafika/2012/01/02/tak-mizi-evropske-penize-na-termosky-i-vysoke-odme/

;-D

+1/0
2.1.2012 21:37

vikitor81

Re: pane poslance - mlceti zlato

Dobrý den, tak vyčítat se nám dá mnohé, ale EU fondy na školství opravdu ne. V letech 2008-2010 je na MŠMT vedl pan Vitula z TOP09.. že jsme v mediální klatbě a noviny o tom nepíší, je druhá věc. VP

0/0
3.1.2012 14:58

raks

a co takhle přepočet na občana ?

Když už jsme u Italů, ti musí na splátky svého dluhu v tomto roce sehnat 7,5 bilionu korun (přes 300 miliard €). To bude vyžadovat veliké oběti...Pokud nechcete, abych slzel nad Vámi, pane poslanče, používejte srovnatelná čísla. Kolik to dělá na občana Itálie,o kolik je to více nebo méně, než občan Česka? A fráze typu "Přesto to Italové zvládnou, protože největší bohatství země – chytří a pracovití lidé – nezmizí. Zkusme v sobě při pohledu na dramata odehrávající se za hranicemi najít stejnou sebedůvěru"  nechte hlupákům, kteří ještě neví, co je to budovatelské nadšení a realizační vystřízlivění.. ...Měl byste vědět, že v tomto státě mají poslanci horší prestižní hodnocení než uklizečky. Ještě je možnost nemlaskat, když jste u koryta!!

+1/0
2.1.2012 21:37

vikitor81

Re: a co takhle přepočet na občana ?

Dobrý den, máte pravdu, lepší je údaj v HDP. Česká republika cca 42%, Itálie cca 120%. K tomu hodnocení: vím o něm a snažím se, aby se změnilo. VP

0/0
3.1.2012 15:01

kilokrok

Jej, jej ...

Jej, Vy jste hňup !!V[>-]

+2/0
2.1.2012 20:22

oldiess

Re: Jej, jej ...

a co tak zformulovat pár slovy jak jste k tomuto poznání došel?  Aha, tak pardon, přemýšlení Vám už tolik nejde jako házení invektiv. Tak jo, mějte se fajn, a ať se Vám líbí na světě, takoví jsou prý nejšťastnější;-D

+2/0
2.1.2012 22:57

ladhela

souhlasím a díky za článek

přesto je  tato vláda nepopulární ,protože dělá nepopulární reformy  , bohužel tato vláda musí nyní hasit požár, který založili jiní hlavně neudržitelně bující státní správy , pokud vím, tak Nečasova vláda propustila 6000 úředníků nikdy žádná před ní nic takového neučinila ,dobrá práce na  úřadech práce společně se sociálním úřadem ,má také svůj přínos a úspora veřejných prostředků .Ale levice bude stále ,kritizovat i kdyby čert na koze jezdil i kdyby k nám krize nedorazila ,tak si jí musí vymyslet ..

karmaR^

+3/0
2.1.2012 18:41

rito

To rozhodně!

Ve stranickcýh a potažmo mafiánských kešeních;-). Takové rozsáhlé pozitivování a politické blafování ;-O je tradičně  vždy až na prvním místě, realita blafů vždy až na místě posledním:-(. V politice jste chvíli a již Vám to celkem jde. Lze s úspěchem předpokládat, že postupem času se vyvinete jako ostatní,  kteří začínají od jasného konce a končí blafem na začátku:-/.

+1/0
2.1.2012 17:46

Kaminski

Umění pozitivního vnímání

Většina lidí nevidí svůj svět tak růžově jak Vy. Já však s Vámi souhlasím. Všichni se zde naučili nadávat na to jak je vše špatně, jak jsou všichni zkorumpovaní, nikdo z politiků nic nedělá, jak nefungují soudy a policie. Tento pohled na svět je však velice často ovlivněn médii. Denodenně jsou lidem předkládány v novinách, televizích a na internetu pouze negativní zprávy, to samozřejmě velkou měrou ovlivňuje jak následně svět vidíme i my. Pokud se však díváte i na to co se událo dobrého (a tady člověk v médiích musí hoooodně hledat), tak na tom nejsme zas tak špatně.

Většina domácností má doma i více než jednu televizi, skoro každá domácnost má auto, nikdo neumírá hlady, zdravotní péče i přes mnohé stížnosti stále kvalitní a i se všemi poplatky levná, vzdělávání zaručené. Životní úroveň většiny domácností je na dobré úrovni.

+2/0
2.1.2012 17:33

Kaminski

Re: Umění pozitivního vnímání

Pokud to je někomu málo musí pro to něco udělat. Málo peněz v práci? Začněte podnikat. Špatná práce? Začněte se vzdělávat a najděte si lepší. Nelíbí se Vám stav ve společnosti? Běžte do politiky a změňte to (a základ je na lokální úrovni). Vadí Vám korupce? Tak proti ní bojujte a nepodporujte ji.

Základem všeho je aktivita a odvaha převzít zodpovědnost za sebe i za jiné. To však velké množství lidí vychovaných za dob komunismu neumí. Koukají jak tupé stádo a stěžují si nad pivem- tím svět kolem sebe ale nezmění.

+2/0
2.1.2012 17:34

standysman

Re: Umění pozitivního vnímání

jojo, v paneláku nemáme žádného správce, je nás tu jenom 15 bytů a když praskne někomu na patře žárovka tak všichni brblaj, že by to někdo měl vyměnit, že by se s tím mělo něco udělat. Ale že by teda někdo vzal odpovědnost do svých rukou koupil žárovku za 9kč a dal jí tam to né. Vždycky vydržím tak max. tejden chodit domu na svém patře nebo přízemí po tmě a říkám si tak schválně a po 7-14 dnech jdu a žárovku vyměním, neb ty ovce by jenom brblaly, ale něco udělat to né. A pak se všichni divej, že to tu vypadá jak to vypadá, když 90% lidí není schopna vzít odpovědnost do svých rukou a jenom čekají co někdo jinej udělá a i tak mi třeba ještě někdo vynadá, že jsem tam dal místo 40W žárovky 60W a že to teďka bude moc žrát. To už je drzost nejvyšího kalibru. Vždycky mám chuť jim rovnou plesknout. V ČR když se se někdo něco rozhodně udělat pro blaho ostatních, stejně ho všichni seřvou, že to udělal blbě apod, ale sami nic nedělají.

+2/0
2.1.2012 19:55

Inzheim

Samozřejmě

že každý bolševík s vámi nemůže souhlasit,, protože lid se měl výborně pouze a jenom za jejich totalitní vlády, kdy jste se bál poškrábat při projevu soudruha potentáta na bradě. Podle bolševíků se ulicemi plouží tuberáci s napřaženou dlaní, supermarkety jsou prázdné, ani jeden vozík nevyjel, pouze u dveří čeká zástup žebráků, žadonící suchou skývu pro své nemocné a nevzdělané potomky. A ty bohaté imperialisty a tuneláře je zapotřebí pověsit, zastřelit, zakopat, ale v první řadě vykrást. Prostě komunisté milují lidi.

+3/0
2.1.2012 17:22

kristusek21

Re: Samozřejmě

Jak vidno, metoda "cukr a bič" stále funguje. My vám dáme plné supermarkety a vy budete držet ústa i krok a hlavně se nebudete starat o věci, po kterým vám jako občanům platícím daně nic není (zejména pak na co všechno ty daně jdou).;-)

0/0
3.1.2012 11:45

petr.n_22

Já mám zdání ještě jedné věci...

...i když tady se mnou nepochybně nebude nikdo souhlasit, zdá se mi, že se začal "uklízet dvorek". To je najednou odhalených leváren, konečně jsme se také dočkali toho, že když má nějaký ministr problém, je odvolán - ne, není to dokonalé, ale vzpomeňte na Čunka  - proti tomu to pokrok je.

Jestli ten, dneska tak silný kvikot proti vládě není dán spíše tím, že šedé emince začínají ztrácet půdu pod nohama.

 Zrovna "odstranění" p. Bárty mi příjde v tomto docela výstavní - ten musel někoho hodně štvát.

+1/0
2.1.2012 16:53

krosita

pane poslanče,

nezklamal jste, ostatně jako většina vás nadlidí v parlamentu. máme se dobře, všechno funguje a můžeme směle hledět ke světlým zítřkům. jako přer pětadvaceti lety

0/0
2.1.2012 16:22

vikitor81

Re: pane poslanče,

Dobrý den, kde jsem napsal že "všechno funguje"? Měli bychom vše zlepšovat, to je fakt, ale že se máme lépe než 90% světové populace a růst HDP není jednotka štěstí taky. S tím hleděním ke světlým zítřkům skutečně souhlasím. Ale neberte to prosím budovatelsky:-)

0/0
3.1.2012 15:04

johnpeters

Ani jsem

to nedočetl.Vážený mladý muži,tady nejsme v Africe! A Vám by stačilo,kdyby jste místo spisování bla bla dílka zvedl své vznešené tělo,vsedl (raději v převlečení)na autobus a zkusil se podívat na životní poměry lidí třeba v Pošumaví.Poklona!J.P.65 Jahre jung.:-/

+1/0
2.1.2012 15:31

vikitor81

Re: Ani jsem

Proč v převlečení? Věřte tomu nebo ne, ale na ulici nás nepoznáte ;-) Teď vážně: jaká je situace v Pošumaví vím moc dobře. Krom toho mám příbuzné i na severní Moravě, konkrétně v Jeseníku, kde je život minimálně stejně tvrdý. Ale ruku na srdce: umíráme hlady? Ne, skutečně nejsme v Africe a díkybohu za to. Můžeme debatovat o správné výši dávek, ale faktem je, že rodina a stát u nás nenechá nikoho padnout. Měli bychom si více vážit věcí, které již máme, a odstranit tu pověstnou blbou náladu, která se nás drží děj se co děj.

+1/0
2.1.2012 17:34

vikitor81

Diskuze

Dobrý den všem, budu se snažit diskutovat, ale mám málo dukátů a časem "odpadnu", své dotazy a připomínky mi můžete vždy poslat i na paggiov@psp.cz . Buud se snažit všechny poctivě zodpovědět. S pozdravem VP

0/0
2.1.2012 15:30



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.